vrijdag 3 juni 2016

Recensie: Winterromance - Elly Koster


Elly Koster woont vlak bij mij. Daarom was ik inmiddels nieuwsgierig naar haar boeken. Winterromance leek me een leuk boek om deze schrijfster eens te proberen. 




De voorkant van het boek doet denken aan een wintersportvakantie. Winterromance is echter veel veelzijdiger!


De karakters zijn bont en veelzijdig. Mijn persoonlijke favorieten zijn Suze en Twan. Suze omdat ze zo apart is en Twan is gewoon tof!


De verhaallijn van Caro en Jurjen vond ik erg spannend. Je vraagt je steeds af wat er nu echt speelt. Beide karakters zijn erg geloofwaardig neergezet. 


De spiegelplot met Leon vond ik een leuke vondst. Dat gaf meteen een kijkje vanaf de andere kant. 


Wel vond ik verschillende elementen van dit verhaal voorspelbaar. De meeste plotwendingen zag ik aankomen.


Dat neemt niet weg dat Winterromance een heerlijk feel good verhaal is waarbij je heerlijk kunt wegzwijmelen *zuuucht* <3


Mijn eerste kennismaking met het werk van Elly Koster was fijn. Leuke karakters en een tof verhaal. Soms wat voorspelbaar,maar wel lekker feel good! Ik geef dit boek 4 sterren. 

Copyright: de afbeeldingen zijn gemaakt met MomentCam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten