zaterdag 13 oktober 2018

Blogtour Eilandserie van Jen Minkman

Op 8 oktober is Het Land Voorbij het Hek van Jen Minkman verschenen, het derde boek in de Eilandserie. Daar word ik erg blij van, want ik was erg te spreken over Het Boek van Voorheen, het eerste deel uit de serie. Een prima gelegenheid dus om alle boeken achter elkaar te lezen!


Doordat ik de afgelopen weken verhuisd ben, ging het lezen deze keer iets minder voorspoedig. Ik had gehoopt alle delen voor vandaag uit te hebben, maar dat is helaas niet gelukt. 

Het eerste boek, Het Boek van Voorheen, heb ik inmiddels herlezen. Ik las het nu voor de derde keer, maar niet met minder plezier. De recensie van dit boek kun je hier lezen:

Het tweede boek, De Wereld achter het Water, ben ik nu aan het lezen. Ik was er al eerder in begonnen, maar ben er toen niet in verder gegaan omdat ik heel veel onregelmatigheid thuis had. Het begin leest lekker weg en ik ben zeker benieuwd hoe het verder gaat! De recensie verschijnt binnenkort hier op mijn blog.

Het derde boek ga ik er natuurlijk gelijk achteraan lezen. De voorkant ziet er in ieder geval prachtig uit. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten