zaterdag 5 maart 2016

Afspraakje met schrijvers


Ik had vandaag een heel fijne dag. Weet je waarom? Ik had afgesproken met een paar schrijvers. Wil je weten met wie?



Ik zal ze zo aan jullie voorstellen. We hebben heerlijk aan de high tea gezeten en gezellig gekletst.


Over van alles en nog wat, maar vooral over schrijven, boeken en uitgeven. Ik kan daar zo intens van genieten; met collega's hierover kletsen. 


Een van hen gaf ook een toffe workshop. Kunnen jullie raden wie?


Tijd om ze aan jullie voor te stellen! Vergeet niet om ook even op de linkjes te klikken, zodat je een kijkje op hun websites kunt nemen.


Mara Li (genomineerd voor de Harland Awards Romanprijs 2015): Ik voelde me omgeven door talent!



Rianne Werring (gepubliceerd in Fantastisch Strijdtoneel III en Insomnia - verhalen tegen het slapengaan): Gezellig én leerzaam!


Esther Scherpenisse (winnaar van de Paul Harlandprijs 2014): Nèh... Heheh.


Daniëlle Dijkstra (1 van de winnaars van de schrijfwedstrijd van young-adults.nl 2013): Heel inspirerend!


Masscha Schoonakker (winnaar van de Storm Schrijfwedstrijd 2015): Leuke high tea! Heel gezellig!


Jen Minkman (schrijver van onder andere De Jongen uit het Woud en Het Laatste Licht): Jullie waren fantastische studenten!


Marijke F. Jansen: Zo fijn om jullie weer te zien!

Copyright: Deze afbeeldingen zijn gemaakt met MomentCam










Geen opmerkingen:

Een reactie posten